Utolsó kommentek

2010.04.18. 21:36 kiskanál

Morzsás hal

Címkék: hal

Az első legyen egy rendhagyó halas recept?

  1. 20 dkg frissen apritott kenyérmorzsa
  2. 3 ek. olvasztott vaj
  3. 1 citrom és 1 narancs reszelt héja
  4. 1 ek. frissen apritott petrezselyem
  5. 50 dkg fehérhal-filé

 

A sütőt előmelegitjük 170°C-ra. A kenyérmorzsát (Robi csinálta botturmixszal) összekeverjük az olvasztott vajjal, a citrusokkal és a petrezselyemmel.

A halfiléket kevés olajon vagy vajon jól megsütjük, mind a két felét, majd sózzuk, borsozzuk.

Belepakoljuk egy sütőpapirral bélelt tepsibe, rászórjuk a morzsát és sütőben aranysárgára sütjük.

 

Kipróbáltam, de nem mondanám, hogy remek lett. Lényeg - ne fagyasztott halból készüljön (mert én abból csináltam, és kicsit vizes maradt) , és süssétek meg jól a sütőbe rakás előtt!

Forrás: meglepő módon - TV Paprika 2010/4.

 

6 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://sarkanyfu.blog.hu/api/trackback/id/tr331932694

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

babó 2010.04.19. 09:22:48

első recept, köszi!

az afrikai harcsa fehér húsú?
értek ám hozzá...

faile 2010.04.19. 14:08:08

Babó: sztem körübelül minden hal fehér, kivéve a lazacot.. :D

Amúgy mi is tettük egy kísérleteta morzsás halra. Én sima zsemlemorzsával csinaltam, ami túl száraz volt magában (kicsit azt hiszem túlsütöttem), de rizzsel összekeverve tök jó volt, ahogy a narancs, citrom izét lehetett érezni rajta.
A halat, amúgy tényleg készre sütni gyakorlatilag, és csak 10 percre bedugni a sütőbe. Itt is fagyasztottból készült, de nem maradt vizes.

babó 2010.04.19. 14:17:22

sztem a vörös tonhal sem fehér :))
ember múltkor evett belőle sztéket, de nem győzte meg.

faile 2010.04.19. 14:24:51

@babó: úgy értettem, ize ami nem fehér azon látszik, hogy nem az..:D

kiskanál 2010.04.19. 22:36:10

Afrikai harcsa nem fehér húsú. A nyelvhal pl. az. Persze nem tudom, hogy mennyire számit az, hogy fehér legyen. Bár talán a harcsához nem illik annyira ez a citromos cucc. Nem úgy van, hogy a tengeri halak a fehér húsúak?
süti beállítások módosítása