Utolsó kommentek

2011.09.14. 21:48 éhes vagyok

Sülthús a zacskóból v2.0

Címkék: sertéskaraj sütőzacskó

Jó sok mindennel lógok, de Ti is...

De ez most annyira jól sikerült, és egyszerű volt, hogy szerintem mind az Elfoglalt Anyukáknak, mind az "ínyenc" Apukáknak megfelelő lesz. (Persze gyerektelenek is elkészíthetik:))

A múltkor (hajjaj, milyen régen is...) emlegetett sütőzacskóba most csont nélküli sertéstarja került. Szeletelve, mert úgy árulták, csinos, fél kilós kiszerelésben.

A zacskóban először megágyaztam a husinak: egy paradicsomot negyedelve, egy paprikát egy nagy hagyma felét és három hatalmas gerezd fokhagymát szeletelve szép egyenletesen elszórtam a zacskó alján. Erre kerültek a hússzeletek, megsózva, egyik oldalukra kis borsot is szórtam, a másikra rozmaringot morzsoltam, mert volt.

A zacskót becsuktam, és előírás szerint kilyukasztgattam. Ezután betettem a sütőbe, mindenféle előmelegítés, vagy varázslat nélkül. Kb. 5-ös fokozaton sült fene tudja mennyi időt. Molesztálni nem kell, a zöldségek nem hagyták odaégni, a teteje szépen megpirult, de nem száradt ki - néha rá kell nézni, hogy érzi magát, milyen a színe, mennyi lé van még alatta, de amúgy megy minden magától. Most még a zacskót sem vágtam ki a végén, anélkül is megpirult.

Persze a legvégén kivágatam a zacskót, hogy hozzáférjünk az eredményhez. Ami omlós lett, és ízletes. És a zöldségek alatta... A fogadtatásról csak annyit, hogy nem maradt mit lefényképezni...

Ti jöttök!

Szólj hozzá! · 2 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://sarkanyfu.blog.hu/api/trackback/id/tr143228150

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: the Best binary options Signals 2018.06.02. 13:44:02

Budapest Cruise Silverline - silverlinebudapestrivercruise

Trackback: the Best binary options Signals 2018.06.02. 13:43:23

Budapest Cruise Silverline - silverlinebudapestrivercruise

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása